piątek, 16 lutego 2018

Moja Jane - część 3 (Sekcja A)

Quilt Dear Jane (opracowany w książce przez Brendę Papadakis) podzielony został przez autorkę na sekcje. Cały patchwork składa się z części podstawowej (4,5 calowych kwadratów) oraz obramowania (z trójkątów i elementów narożnych). 

Szycie Mojej Jane zaczęłam od części z kwadratami (przez autorkę oznaczone rzędy od A od M i kolumny od 1 do 13). 

Rząd A w mojej wersji.

Na tym etapie przeraża i onieśmiela ilość 225! elementów w całej Dear Jane. Moja rada, aby nie zrezygnować z szycia w obliczu ogromu pracy jaki nas czeka, to skupienie się tylko na JEDNYM rzędzie albo jeszcze lepiej JEDNYM aktualnym kwadracie. Jak uszyjemy jeden kwadrat cieszymy się z tego jaki jest piękny i odkładamy do kartonika "Zrobione". Rośnie nam ilość w tym miejscu a maleje tych do zrobienia i to się liczy! Szycie tego quiltu to nie sprint tylko maraton!

"Uszyj, pogłaskaj i odłóż" - luźny przekład cytatu z fb grupy wsparcia szycia DJ. (I właśnie o przydatnych miejscach w sieci dla szyjących Dear Jane napiszę w kolejnym poście.)
Dane techniczne:
Ilość bloków w sekcji A: 13
Ilość elementów: 302 (28+32+6+23+29+9+8+11+45+14+35+41+21)

1 komentarz:

  1. Tyle elementów!!! Szok i niedowierzanie. Chyba na emeryturze się za nią zabiorę. Albo podczas wakacji. Piękne sztuki i chylę czoła nad włożoną pracą.

    OdpowiedzUsuń