niedziela, 18 marca 2018

Moja Jane - część 4 (przydatne linki)

Dziś kilka słów o tym gdzie ja zaglądam w internecie szyjąc moją Dear Jane.

Jeśli Wy też znacie jakieś inne przydatne miejsca w sieci na temat tego quiltu, proszę podajcie mi linki w komentarzu a uzupełnię moją listę o nie.
  1. http://www.dearjane.com/ Strona autorki książki Brendy Papadakis. Znajdziemy tutaj m.in. kilka słów o samej autorce książki (TUTAJ), wskazówki dotyczące szycia poszczególnych bloków (TUTAJ, TUTAJ). A wśród ciekawostek są np. zdjęcia domu Jane jak i jej miejsca pochówku (TUTAJ)
  2. http://thatquilt.blogspot.com Blog w całości poświęcony szyciu quiltu Dear Jane. W bocznym pasku menu znajdziemy listę wszystkich kwadratów, trójkątów i elementów narożnych. Każdy z nich ma osobny wpis na blogu z czytelnymi podpowiedziami i dużą ilością zdjęć pokazujących krok po kroku jak go uszyć.
  3. https://www.facebook.com/groups/1504352899873716/?ref=bookmarks Facebook'owa międzynarodowa grupa wsparcia dla osób myślących, planujących i szyjących swoje własne Jane. Tutaj można znaleźć pomocne tutoriale, zapytać o radę, ale także pochwalić się swoimi bloczkami.
A na koniec (bo co to za post bez zdjęć ;)) kilka szczegółów z moich ulubionych bloczków z sekcji A (wszystkie znajdziecie TUTAJ).

Blok A 10 oraz szczegóły aplikacji odwróconej. Ulubiony wzór i ulubiona tkanina w jednym 4,5 calowym bloku!
Blok A 12. Bardzo mnie on cieszy, dlatego, że powstał z BARDZO małych elementów, co widać na kolejnych zdjęciach (przedstawiających tylko środek!)


2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za przydatne linki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry, spóźniony to komentarz. W Poznaniu na Home Decor zobaczyłam Twoją pracę,
    "Mini Dear Jane", obok wisiał patchwork Dear Jane 80"x 80", czy to również Twoje dzieło?
    Przepiękne obie prace, kolorystyka, wykonanie, gratuluję cierpliwości. Z komentarzy wiem,
    że widziałaś Dear Jane szytą przez "ciotki kołderkowe", może też przyłożyłaś ręce do tego
    projektu? Jeśli mogę, gdzie kupiłaś książkę Dear Jane Brendy Manges Papadakis? Serdecznie pozdrawiam, Joanna.

    OdpowiedzUsuń