niedziela, 16 sierpnia 2015

Zatrzymać lato

Postanowiłam zatrzymać lato. Nie tyle upały, które są trudne do zniesienia, a kwiaty z mojego ogrodu.
Na początek zajęłam się lawendą.
Przekwita na ogrodzie, ale na nowych patchworkowych podkładkach na moim stoliku wciąż jest świeża i kolorowa.
Wyszyłam ją na białym płótnie tzw. haftem bulionowym. Pozostałe tło to 4 różne fiolety pochodzące z męskich koszul znalezionych w "tanim sklepie".
Podkładki są niby takie same, a jednak na każdej lawenda kwitnie inaczej.
Jak Wam się podobają?

Podkładki zgłosiłam do wyzwania Szuflady

15 komentarzy:

  1. Podkładki !!! Świetny pomysł na odzysk materiału.Super dobrałaś kolory i ten haft. Uwielbiam lawendę i będę ją dalej dosadzać w ogrodzie.U Ciebie jest cudnie rozkwitła.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa.Lawenda okazała się bardzo dzielna- upały przetrwała bez uszczerbku ! Dosadzaj dosadzaj bo warto.Pozdrawiam-Danka

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne podkładki :)
    Podziwiam za umiejętność ich wyszycia i uszycia. Będą przypominać ciepłe dni :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne podkładki :)
    Podziwiam za umiejętność ich wyszycia i uszycia. Będą przypominać ciepłe dni :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne podkładki :)
    Podziwiam za umiejętność ich wyszycia i uszycia. Będą przypominać ciepłe dni :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca, zachwycające detale, dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne podkładki z moją ukochaną lawendą :) Zachwycający haft i tak pięknie dobrane kolory:) Nie można oderwać oczu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w gronie miłośników lawendy ! Dziękuję za miły komentarz,

      Usuń
  8. Pieknie wyszły Twoje podkładeczki!Bardzo staranne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są te podkładki! Połączenie patchworki z haftem śliczne :-)
    Dziękuję za wizytę u mnie i pozdrawiam serdecznie. Będę zaglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i miłe słowa. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  10. wspaniałe poduszki! uwielbiam lawendę, szkoda, że nie potrafię tak pięknie haftować...

    OdpowiedzUsuń